Oral de lucru 8:00 - 19:00
Luni - Sâmbăta
(+373) 22 500 880
(+373) 795 09 164
Republica Moldova
or.Chișinău, Bd.C.Negruzzi, 5

Intrebari Frecvente

 Ce este un billet electronic?

 Biletul electronic sau e-ticket este un document electronic, care confirmă relațiile contractuale de transport aerian între pasager și compania aeriană. Prin esența sa este o formă electronică a unui bilet de hârtie. Pentru check-in și îmbarcare pasagerului îi este suficient să prezinte actul de identitate (pașaport). Biletul electronic deja este în baza de date a companiei aeriene Le recomandăm pasagerilor, pe durata zborului, să păstreze copia printata a chitanței de itinerariu (Itinerary Receipt – ITR) cu numărul biletului electronic, primite prin email după achitarea și emiterea biletului. Chitanța de itinerariu este dovada procurării biletului electronic. Ea poate fi solicitată în aeroport, la ghișeul de check-in, la trecerea controlului de frontieră, vamal, securitate și alte. Chitanța de itinerariu vă va ajuta să nu uitați ora de plecare, sosire sau transfer.

  Cum pot realiza schimbare de dată/itinerar în biletul de avion?

 Da. În același timp, vă rugăm să rețineți: Toate modificările în bilet (dată, itinerar etc.) sunt posibile numai în conformitate cu regulile tarifului aplicat la acest bilet, a regulamentelor interne a transportatorului și condițiilor contractului ofertă. Pentru unele bilete modificările nu sunt posibile. pentru modificări, dacă sunt prevăzute, se pot aplica taxe suplimentare a transportatorului.

  Cum pot realiza schimbare de nume, prenume sau sex în bilet?

 De regulă, biletele nu pot fi reemise către o altă persoană. În cazul în care numele, prenumele sau sexul din biletul dvs. nu coincid cu datele din documentele care constituie temeil pentru emiterea biletului (de exemplu, pașaport), ne puteți trimite o solicitare de corectare a datelor. Vă rugăm să rețineți că, chiar și unele mici și nesimneficative modificări de nume pot fi interzise sau permise doar cu achitarea unei taxe suplimentare în funcție de regulile companiei aeriene, și se va aplica și o taxă de serviciu a agenției.

  Informarea pasagerilor despre modificări

 Companiile aeriene pot introduce unele modificări în programul de zbor. Informațiile despre aceste modificări noi le primim după fapt. Motivele modificărilor, de regulă, nu sunt menționate. Noi procesăm informația despre zborurile anulate sau amânate în regim prioritar și facem tot posibilul pentru a informa pasagerii cât mai curând posibil pentru a reemite biletele în timp util.

   Schimbarea involuntară a datei/rutei

  Involuntare se consideră modificările de itinerar, cauzate de motive independente de voința pasagerului: anularea sau întârzierea zborului, overbooking, aterizarea de urgență a aeronavei și altele. În cazul în care compania aeriană nu poate efectua zborul pe ruta indicată pe bilet, aceasta trebuie să-i ofere pasagerului o altă rută sau să-i restituie costul biletului, în cazul în care condițiile noi propuse nu-i convin pasagerului.

  Călătoriile pentru alte categorii de pasageri

 Pentru unele categorii de pasageri există anumite reguli care trebuie să fie luate în considerare atunci când planificați o călătorie cu avionul. Vă rugăm să informați Serviciul de asistență despre aceste caracteristici înainte de a comanda un bilet. Vă vom informa dacă va fi posibilă călătoria pentru zborul selectat și care sunt condițiile. Călătoriile cu avionul a femeilor însărcinate Indiferent de termenul sarcinii este recomandat înainte de zbor să contactați medicul curant. Dacă sarcina are mai mult de 35 de săptămâni (în cazul gemenilor sau cu mai mulți copii - 32 de săptămâni) majoritatea companiilor aeriene solicită certificat medical, care să specifice că puteți călători la data și pe ruta solicitată. Acest certificat trebuie să fie eliberat nu mai devreme de 5zile înainte de zbor. Persoane cu dizabilități Îmbarcarea pasagerilor care au nevoie de asistență specială și a persoanelor însoțitoare se efectuează înainte de îmbarcarea altor pasageri. La debarcare ei părăsesc ultimii aeronava. Scaunul cu rotile poate fi predat la bagaje, iar la îmbarcare și debarcare se va utiliza scaunul oferit de compania aeriană. Pasagerii care călătoresc cu animalele de serviciu sunt admiși la bord. Nu se percep costuri suplimentare pentru animalele de serviciu. Pe perioada zborului câinele trebuie să stea aproape de scaunul pasagerului şi să poarte botniţă. Animalul în cauză trebuie să beneficieze de un certificat medical, iar scopul acestuia să fie in stransa legatura cu dizabilitatea stăpânului.

  Transportul bagajelor gratuit

  Bagajul de cală (bagaj înregistrat) este transportat în cala avionului și trebuie predat la aeroport într-un loc special pentru preluarea bagajelor sau la check-in. Fiecare companie aeriană își stabilește propriile limite de greutate la bagajul de cală. Luați în considerare această informație la alegerea zborului și transportatorului. Datele cu privire la bagajul acceptat gratuit pentru zborul selectat sunt afișate pe pagina de rezervare a biletelor. În cele mai multe cazuri norma de bagaj gratuit pentru fiecare pasager: o unitatae (piesă) de bagaj de mână cu o greutate de 3-15 kg + o unitate de bagaj înregistrat cu o greutate de 20-23 kg. Unele companii aeriene permit doar un singur bagaj de mână. Unele companii aeriene oferă transportul bagajelor de cală doar contra cost. Citiți condițiile de transportare a bagajelor pentru zborurile selectate în regulile tarifare în momentul rezervării.

  Nu se recomandă să transportați în bagajele de cală:

 *obiecte fragile sau care pot suferi vătămări;

 *obiecte de artă, bijuterii și valori;

 *chei, bani, documente;

 *echipamente, aparate foto/video, gadget-uri

  Care sunt dimensiunile bagajului de mână?

 De obicei, suma celor trei dimensiuni (lungime, lăţime, înălţime a unui bagaj de mână nu trebuie să depăşească 115 cm, iar greutatea totală nu trebuie să depășească 8 kg. Dacă bagajul de mână depășește limita de greutate/dimensiune impusă de transportator, veți putea fi taxaţi suplimentar pentru excedent bagaj. Înainte de a merge la aeroport vă rugăm să verificați normele bagajului de mână stabilite de transportatorul dumneavoastră

  Care sunt regulile de transportare a bagajelor de cală?

 Normele bagajelor de cală acceptate gratuit sunt stabilite de compania aeriană și diferă în funcţie de destinație și de clasa la care călătoriţi. Bagajul de cală gratuit se aplică tuturor pasagerilor, cu excepția copiilor cu vârsta mai mică de 2 ani care nu ocupă loc și de cele mai multe ori este după cum urmează:

 *23  kg pentru clasa econom;

 * 40 kg pentru clasa business;

 Dacă bagajul dvs. nu se va incadra în aceste limite, va trebui să plătiți o taxa pentru excedent de bagaj. Suma taxei verificați la transportator. Vă rugăm să rețineți,că la unele companii aeriene transportarea bagajelor de cală nu este inclusă în tariful biletului de avion, pentru acest serviciu va trebui să plătiți separat. Condițiile de transportare a bagajului de mână, de asemenea, sunt reglementate de fiecare companie aeriană separat.

  Înregistrare și îmbarcare la zbor

  Check-in Ca regulă generală, înregistrarea pentru începe cu 2-4 ore înainte de plecare și se încheie cu 40 de minute înainte de plecarea programată. În unele țări și unele companii aeriene pot fi aplicate unor proceduri suplimentare de control de trecere — aceasta afectează durata înregistrării. Luați în considerare acest lucru atunci când planificați ora sosirii la aeroport. În bilet este indicată întotdeauna ora locală de plecare și de sosire. Pasagerii care au întârziat la înregistrare, nu sunt admiși la zbor. După prezentarea biletului angajatul companiei aeriene înregistrează bagajele și vă emite un tichet de îmbarcare pe care se indică locul în cabină. În continuare, trebuie să monitorizațicu atenție anunțurile: despre începutul îmbarcării va fi anunțată ulterior. După aceea, trebuie să treci la ieșirea (gateway) cu numărul specificat în tichetul de îmbarcare.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

logo_original.png
  MD-2001, R.Moldova, or.Chișinău, Bulevardul Constantin Negruzzi, 5
 

 

Contacte

Departament turism:
(+373) 79500809
(+373) 79500881

Departament bilete:
(+373) 79548824
(+373) 79550010

 

Rezervă online pachete cu cele   mai bune preturi  pe www.cangaltur.md. Ai acces la  oferte şi promoţii  pentru bilete de avion pentru zboruri de linie şi low cost din întreaga lume. Cangal Tur este cea mai de încredere agenţie de turism din Moldova. Pe cangaltur.md găseşti cele mai bune oferte pentru bilete de avion , inclusiv bilete avion low cost. La Cangal Tur e simplu: căutăm cele mai bune tarife de bilete de avion la toate companiile aeriene, rezervări  de hotele, circuite, staiuni balneo  . Pe cangaltur.md găseşti bilete de avion spre toate destinaţiile în care visezi să călătoreşti. Cangaltur.md te invita sa-ti alegi vacanta la care ai visat. Daca vrei city-break-uri sau vacante pe litoral, orase istorice sau vacante ieftine sau de lux  , sejururi, avem pregatite pentru tine sejururi catre orice destinatie. Suntem pregatiti cu cele mai complete informatii despre zboruri, transport, perioade optime de calatorie, informatii detaliate despre ce sa vezi, cand sa mergi sau cat te costa un pachet turistic sau un bilet de avion.

© 2020 Cangal Tur. Toate drepturile sunt rezervate.